שיחות משוב והערכה הן מהכלים החשובים ביותר בארסנל הכלים של כל מנהל ומנהלת. תפיסה וביצוע נכונים יכולים לקדם בהירות, מיקוד, שיפור בשביעות הרצון וחיזוק מערכת היחסים בין המנהל לאנשיו. לעומת זאת, תפיסת הדבר כריטואל חסר ערך או מטרד, עלול להביא לתחושת בזבוז זמן הדדית, אכזבה וציפיות המסתיימות במפח נפש.
הסדנה נועדה להבהיר את חשיבותן של משוב והערכה בשגרת ההתנהלות במהלך השנה ובסיום תקופה. משתתפיה יקבלו כלים למעבר המורכב מהתנהלות ממוקדת תפוקה ומהירות לשיח קשוב, אמפטי ומעמיק. יתורגלו דרכים ליצירת קשב, שיח כנה ופתוח ותקשורת מקדמת. כל אלה הם התנאי והבסיס למערכת יחסים מקצועית המושתתת על אמון ומחויבות הדדית.