לתיאום פעילות הדרכה או פגישה אישית - 050-4695169

ניהול השינוי

ניהול תהליכי שינוי והתפתחות בצוות

שינוי הוא חוט השני העובר דרך תפקודיו השונים של כל מנהלת ומנהל. נדרש ניהול של דינאמיקה בה תמונת המציאות לובשת פנים שונות ונדרשות החלטות מותאמות. השינוי נוגע לרמה האישית של המנהל, לאנשי הצוות, למשימות והיעדים או לשדה בו פועל הארגון. מנהלים נדרשים להגיב למציאות המתפתחת – התווית דרך לצוות, הגדרת סדרי עדיפויות, בקרה על העשייה, חניכה ומשוב והעברת ידע.

למה זו אחת מתכניות פיתוח המנהיגות הטובות בישראל:

✓ שינוי – חוט השני העובר דרך תפקודיו השונים של כל מנהל
✓ צמיחה וההתפתחות – שלבי שינוי התודעה של האדם הבוגר (פרופ' ר. קיגן)
✓ התחסנות בפני שינוי – גורמים מניעים וגורמי חיכוך ביחס לשינוי
✓ קבלת החלטות – כלים מעולמות הפסיכולוגיה, המנהיגות והמנטורינג לקבלת החלטה
✓ סגנונות ביחס לשינוי – כיצד נתפס שינוי על ידי מנהלים ואנשי צוות שונים

מעוניינים שניצור קשר?

מלאו את הפרטים ונשוב אליכם

נטע 20 כרכור | 050-4695169 | info@skills.org.il