"שיחת המשוב השנתית" זו לא רק שיחה או פגישת עבודה, זהו תהליך בעל פוטנציאל רב ערך מול כל עובד! זו הזדמנות אדירה לפיתוח אנשי הצוות, קידום העשייה המשותפת, חיזוק היחסים ושיפור התוצאות בארגון!
איך אתם תופסים את שיחות המשוב אצלכם בארגון? האם גם אצלכם זו משימה שיש לסמן עליה וי, או שזוהי הזדמנות-פז לשינוי אמיתי?
בעולם הניהול, שיחת המשוב היא כלי ניהול עוצמתי המהווה הזדמנות חד-שנתית לחיזוק הקשר בין העובד למנהל, ולחיזוק המחוברות לארגון, מה שמוביל בהכרח לצמיחה ושיפור ביצועים לטווח הארוך. ניהול לא מקצועי של שיחה כזו עלול לגרום לנזק, לפגוע באמון ואף להוביל לפיטורין שאינם נחוצים.
אז איך עושים את זה בהצלחה?
בסדנה הדיגיטלית מבית Skills
תקבלו את כל הכלים למשוב שנתי מעולה!
מה תמצאו בסדנה?
פתיחה: משוב והערכה כמפתח זהב ניהולי
אתגרים אופייניים ופתרונות אפשריים
הכנה והיערכות לשיחת הערכה מעולה
ניהול שיחה אפקטיבית: עקרונות וכלים
שיחה קשה: איך להגיד את האמת הלא נעימה ולהישאר בחיים
הצבת יעדים ויציאה מהשיחה לתכנית עבודה
*הפרטים הקטנים: משך הסדנה – 46 דקות | כולל כתוביות בעברית
*ניתן לרכוש את הסדנה הדיגיטלית בלבד או סדנה דיגיטלית + הרצאה*
מכוני המחקר הגדולים בעולם על שיחות המשוב:
"חברות שמבצעות שיחות משוב באופן קבוע רואות עלייה במעורבות העובדים ובשביעות רצון הצוותים, מה שתורם לשיפור בביצועים ובתוצאות הארגוניות"
"שיחות הערכה מיועדות לשלב בין הערכת ביצועים מדויקת לבין פיתוח כישורים. אנשים מגיעים לביצועים גבוהים על ידי זיהוי תחומים לשיפור ותרגול כישורים תוך קבלת משוב ממוקד"
"79% מהעובדים מעריכים אימון ומשוב קבוע כדי לשפר את ביצועיהם"
ההתמחות שלנו ב- Skills היא פיתוח כישורי מנהיגות של מנהלות ומנהלים. פיתוח שדרת הניהול הארגונית הוא תהליך הכרחי לארגון צומח בסביבה משתנה ותחרותית. התוכניות שלנו מותאמות לאתגרים הייחודיים של כל ארגון, ומאפשרות מיצוי יכולות ותוצאות גבוהות בסביבת עבודה בה מתקיימים יחסים מעולים.
"ממפגשי ההדרכה שלי עם אלפי מנהלים במהלך השנים, רבים מהם מגיעים לשיחות ההערכה לא מוכנים. תפיסה שגויה ומחסור בכלים, יחד עם עומס העבודה גורמים למנהלים טובים, לשמוט את כלי הניהול הזה ואת ההזדמנות לפיתוח אנשי הצוות והתוצאות"
גיא בן דוד
מנכ״ל ומייסד
חוקר ומרצה מומחה למנהיגות ארגונית יישומית ומדריך מנהלים בתוכניות פיתוח מנהיגות כשני עשורים